From: Aryandi Ilyas <aryandi...@gmail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Wed, 22 May 2013 14:02:16
To: rantaunet<rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] Lubang Kalam

Mokasih pak Taufik, nan tabayang dek ambo di awal awal adolah palayangan
nan di rantau barangin, sabalun jembatan dibangun.
Namun dek alun tau bana bilo setting carito nan dari pak Dian Kelana ko,
apokah mungkin ado palayangan lain sabalun lubang kalam ko bilo ditampuah
dari payokumbuah?

Ciek lai pelayangan nan pernah juo ambo naik'i adolah nan ka Istana Siak
Sri indrapura. Dulu tahun 85 pernah ka sinan waktu tour SD dari Duri jo oto
ASIA. tapi lokasinyo ndak jaleh bana dek ambo kini, dek sakali tu batampuah
pai jo pulang jo minibus Asia tsb. Antah kok lah ado lo kini jembatan ka
sinan, pak......
hehehe, sapanjang jalan dari Duri-Siak-Duri lo baliak, kaset nan diputa dek
supir katiko itu adolah kaset Dian Pieshesa yang sadang trendnyo saat itu.