From: Syafrinal Syarien <ssyar...@yahoo.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Mon, 27 May 2013 06:57:46
To: rantaunet@googlegroups.com<rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: Bls: [R@ntau-Net] SURAT TERBUKA MN KPD IRMAN GUSMAN

Mak Ngah;

Si "Uda" nan dimukasuik jo Mak Ngah tu apo adiak tiri Buya Hamka?
Jan kan anak kanduang Haji Rasul, sadangkan anak Nabi se ado nan kapia.
Contoh-e anak Nabi Nuh jo anak Nabi Adam (Qabil)

Jadi kan alah ado bukti nyato 2 hipotesis dari ambo tu ha. Sinyalemen urang
murtad gara-gara barubek di RS kristen alun ado carito e nan ambo dapek doh.
Kasus di RS Yos Sudarso thn 2002 tu yang cewek tu murtad bukan dek barubek di
sinan, tapi dek pacaran jo satpam nan kristen, sudah tu cewek ko hamil. Nan si
satpam ndak nio pindah agamo doh. Nan cewek, dek takuik anak indak ka punyo
bapak, tapakso murtad. Kesimpulan-e, penyebab cewek tu murtad dek gara-gara
"sejengkal di bawah perut".

Tapi kasus RS Yos Sudarso thn 2002 tu adolah bukti nyata ketahanan akidah urang
Padang. Reaksi keras dari pelbagai elemen dan ormas membuktikan itu, jadi urang
RS Yos Sudarso tu tidak berlantas angan lagi.

Wassalaam;
Sy Syarien/43/Karawaci