Rina dan Ajo Duta,

Amak nio sato pulo mancubo gulai cubadak Rina tuh. Baralah lamaknyo diramu jo
ambu2 (karambia bagonseng) jo tetelan tuh. Hemmm :D

Sambia badendang pulo saketek :
Cubadak badakak
Antimun ba tali tali
Ajo Duta pai malagak
Ci' Uniang ba ibo ati,

Maapin yo Jo,. Bagarah.com stek.
Alah panek kapalo dek di ruang tamu urang diskusi barek, iko samba anak ambo
Rina alah masak.

Bundo Nismah . Kasikolah awak makan basamo. Bundo jan manapi pulo. Kok lah
duduak bundo ditangah awak danga pituah bundo.
Bundo janji kan ya,?

Salam,

Evy Nizhamul,
Dalam perjalanan menembus malam dg kuda sembrani.