Mak Jepe.

Tambahan kok nan mudiak pakai kapa tabang...
Tips dapek dari kawan...

TIPS PULANG KAMPUANG jo
PESAWAT !!
Untuak dunsanak nan punyo niat
Pulang Kampuang jo Pesawat,
ambo punyo Tips supayo pulang
kampuang aman jo nyaman..
1. Pastikan dulu sanak tu punyo
Kampuang..!!Beko tiket lah tabali
kironyo sanak baru sadar
kalau sanak ndak punyo
Kampuang, mubazir jadinyo beko
2. Sanak harus sadang di Rantau..!!
Beko jan urang pulang kampuang,
sanak pulang
kampuang pulo, urang antri bali
tiket, sanak iyo pulo, kironyo sanak
sadang di Kampuang
wkwkwk..
3. Bali tiket sasuai jo namo
pesawat nan sanak inginkan,
misalnyo sanak nio naiak Pesawat
Puyuah Air, jan sanak bali tiket
Pesawat Itiak Air. Atau nan labiah
ndak buliah bali tiket NPM atau lo
liak jan cubo-cubo bali Tiket
untuak nonton konser Boyband
4. Bali lah Tiket jauah-jauah hari
sabalun barangkek, jan arok dek
ongkos murah beko,sanak cubo
pulo naiak dijalan wkwkwk..
5. Jan lupo makan atau sarapan
sabalun barangkek, karano di
pesawat ndak ado nan manjua
'Paragede Angek' doh..
6. Sasudah Check in jan langsuang
NAIAK kateh pesawat, tapi MASUAK
kadalam pesawat,
naiak kateh pesawat disangko
urang suporter bola beko..
7. Duduak lah sasuai jo nomor
kursi nan tatulis di tiket sasudah
sanak check in, jan duduak
pulo disampiang Pilot, sudahtu
sanak ajak pulo pilot tu maota..
"Eh Pak Pilot kenal jo si Buyuang
Ladiang? Tu Mamak den mah.." Dek
arok ongkos perai atau
baia saparo, sanak ajak pulo pilot
tu maota cando itu. Ndak ado
pangaruahnyo doh..Wkwkwk..
8. Didalam pesawat jan sok akrab
atau sok ramah jo urang nan
duduak disampiang kito,
biaso-biaso sajo lah. Beko dek sok
akrab, talapeh sanak batanyo
"Dima turun ni?" Jan lay sanak,
mambana ambo wkwkwkwk..
9. Katiko pesawat siap-siap ka
mandarat, jan bagageh pulo turun,
tunggu se lah pesawat tu
sabana baranti jo tunggu intruksi
dari petugas, saba sajo.. Jan
sampai pulo sanak basorak
"Kiri ciek da.." Hahahaha..
Lah itu se nyo sanak..
Salamaik Pulang Kampuang untuak
nan pulang
kampuang...

[?][?]

*Salam dan Terima Kasih,*
*Dedi Suryadi*

                       *****    Sukses Seringkali Datang Pada Mereka Yang
Berani Bertindak Dan   *****
      ******Jarang Menghampiri Penakut Yang Tidak Berani Mengambil
Konsekuensi (Jawaharlal Nehru**)* *****
          "The Best Human Being Among of You is The Most Beneficial for The
Others" (Hadith by Bukhari)
****...."Kasihilah Yang Di Bumi, Maka Yang Di Langit Akan Mengasihimu...
                  "Love What On Earth, Then What On Sky Will Love You ..."