From: Muchwardi Muchtar <muchwa...@rantaunet.org>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sun, 11 Aug 2013 09:01:05
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: [R@ntau-Net] Re: Tabuang tabuang tabuang tabuang

Cubo aratian dek kalian kaliamik ko, ... Sia nan bisa manjawaok???

*"Tabuang, tabuang tabuang tabuang".*

Mungkin Dusanak komunitas rantua net bisa maaratikan, a mukasuik ....
kalimaik bahaso minang totok ko?
(Kato kuncinyo : "mambari tahu bake padagang asongan di Sicincin atau di
Lubuakaluang").

Nah, sengan ko dulu, yo.
He he hehe.... betapa kayanya kosa kata bahasa minang, dan.... betapa
bangganyo ambo jadi urang minang....!!!!

Salam dan maaf............,
*mm****

*Tambahan :*
1).Karano sampai pagi ko, 2 X 24 jam satalah takok taki kato minang di ateh
ambo lapehkan, alah 3 (tigo) Dusanak awak nan mangatokan (via SMS) bahaso
takok taki di ateh "galok" (tarimo kasih Sanak Final di Bogor?), "indak
manyada ambo untuak manangkoknyo" (tarimo kasi Kamanakan Boy di?), dan
"agiahlah sekateke lai kato panjalehan pambukak puro" (tarimo kasi D.S. St
Panduko di T.A..?), mako ambo pun mangalah :

2).Kato nan ampiang sabaun dalam Bahasa Indonesia misalnyo saroman ko :
  beruang = nama binatang buas (bear)
  beruang = mempunyai uang (money)
  beruang = mempunyai ruang (space)

3).Nah, baliak ka pangka takok taki di ateh, sarancaknyo diurai-an dan
dimangarati pulo dulu arati masiang-masiang kato *tabuang* tu :
*Tabuang, tabuang tabuang tabuang*
tabuang = anak laki-laki panjua asongan nan banamo (Buyuang) *Tabuang*
tabuang =............?
tabuang =............?
tabuang =............?
Manuruik panarawangan ambo, mungkin nan agak bisa manjalehkan ampek kato
tabuang nan dipadirikan, satalah ambo bari tando baco *, (koma)* *satalah
kato tabuang partamo* adolah Ajo Duta, atau Mak JB (Z.A Dtk Rajo Jambi),
atau (mungkin) Kakanda DC di Tangsel, atau Kamanakan Syaf Al di Mbogor... ?a

Di saaik paruik awak alah sambuah manarimo sagaalo macam janih dan bantuak
produk dapua minang (a.l : lamang tapai, lapek bugih, sarikayo, pinyaram,
kue sapik, kue arai pinang, randang paku, randang dagiang, gulai toco,
sambalado patai, uok lobak, acar antimun  ---pakai talua, pakai karupuak
merah, pakai bawang goreang---, dan karupuak udang....), marilah awak
bamain kato asli minang nan (tanyato) *poly-interpretable* adonyo.

Nah, sengan ko dulu, yo.
Betapa kayanya kosa kata bahasa minang, dan.... betapa bangganyo ambo jadi
urang minang....!!!!

He he hehe....

Salam dan maaf............,
*mm****