Oi yuang, tabuang tabuang kadalam tabuang nan tabuang.

A hadiahnyo ko diak MM**

On Sunday, August 11, 2013, Hanifah Damanhuri <ifah...@gmail.com> wrote:
> Tabuang jadino isi tabuang nan den tabuang, dek kanai batang  tabuang
>
> Satolo senek yo Bapak mm***
>
> Salam
>
> Hanifah
>

> Pada 9 Agustus 2013 09.07, Muchwardi Muchtar <muchwa...@rantaunet.org>

Palestina, Myanmar, Suriah, dan lain-lain tempat, yang menjalani hari
pertama Ied Mubarak dengan rasa waswas dan cemas.
pertama lebaran, baik berdasarkan pengalaman di dunia nyata maupun
pemantauan di dunia maya.
"tatkala engkau menjadi palu, beranilah memukul habis-...."

"cooling down" ko (He he he....===>mm)--- mambaok topik bukan saputa "urang
Palu manjua palu di Palu" mako izinkanlah ambo manambah ciek topik lain,
nan BAMAIN SAPUTA KATO AMPIANG KAMBA, misalnyo co ko : "urang batak botak
pakai batik batuk-batuk pegang batok". Kalau kalimaik tu dibaco urang lain,
ambo raso kasado urang nan bisa tulih baco pasti mangarati makna
kalimaiknyo.

70-an dek sari. Ambo sempat manulih sajak pendek (di majalah AKTUIL,
Banduang, desk editor sajaknyo Remi Sylado d/h Japy Tambayong, nan
kaba-kabanyo alah muslim kini ko)  saroman ko  bunyinyo :

bana. Bermakna. He he he heee....

takana pulo jo garah Buya kutiko ambo babarapo kali basuo abih sumbayang
asa di musajik Al Azhar Kebayoran baru (1974-1975). Ukatu tu ambo sabagai
siswa YISC dengan nomor  Anggota 110/1974/ YISC. Buek nan lupo, Youth
Islamic Study Club nan didirikan partamo kali 1974, satiok hari Satu
maadokan tatap muko dari bakda ashra sampai manjalang mugarik di ruang
bawah musajik Al Azhar.

dikaluakan urang lain--- saputa kayonyo bahaso minang dalam bamain kato,
nan disampaikan Buya bake ambo basarato kawan ambo Suhatsyah Rasyad (nan
indak panah lai kini ambo tahu di ma baliau barado).

rumah Buya di sabarang Al Azhar maanta-an Buya HAMKA sampai ka pintu paga
rumah baliau.

paga rumahnyo. Sia nan bisa manjawaok, Rabu bisauak sampaikan ka Buya.
Kamudian kami bapisah;

HAMKA jo kalimaik bahaso minang totok ko?
Sicincin atau di Lubuakaluang").

bangganyo ambo jadi urang minang....!!!!

lain wajib mencantumkan sumber: ~dari Palanta R@ntauNet~

> * Posting yg berasal dari Palanta RantauNet, dipublikasikan di tempat
> [...]

*
*
*Selamat 'Idulfitri 1434 H Mohon Maaf Lahir Bathin Atas Kesalahan*
*dan Kekeliruan. Semoga Amal Ibadah Kita Diterima Allah SWT. Amin*

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
17/8/1947, suku Mandahiliang, gala Bagindo
Gasan Gadang Pariaman - Tebingtinggi Deli -
Jakarta - Sterling, Virginia USA