From: Akmal Nasery Basral <ak...@rantaunet.org>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Mon, 12 Aug 2013 12:53:59
To: rantaunet@googlegroups.com<rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] KELEBIHAN DAN KEANEHAN BAHASA MINANG

Nah, itulah kanda Jepe. Ibarat permainan badminton, ketika seluruh dunsanak
palanta merasa garis dalam lapangan (karena ada dua garis di lapangan
badminton) sudah merupakan "tanda mati" permainan ("tabuang"), ternyata
bagi Mak MM*** tanda mati yang dimaksudkan itu justru di garis luar, atau
garis kaduo, lapangan ("tabu ang").

Jadi, karena aturan mainnya hanya Mak MM*** yang paham surang, tantu sajo
indak ado nan bisa menebak dengan tapek. Apolai Mak MM*** selalu manulih
kato katigo itu dengan satu kato pulo ("tabuang") sehingga dunsanak lain
sibuk mancari aa kolah arti "tabuang" nan lain, nan tanyato memang indak
ado dek karano sabananyo tadiri dari duo kato.

Wassalam,

ANB
45, Cibubur