________________________________
 Dari: Dr. Saafroedin Bahar. <saafroedin.ba...@rantaunet.org>
Kepada: Rantau Net Rantau Net <rantaunet@googlegroups.com>
Dikirim: Senin, 26 Agustus 2013 3:26
Judul: Re: [R@ntau-Net] Masalah super blok lippo

Tarimo kasih pak Abraham, alah tarang bak siang sia JR iko. Masalahnyo kini apo
respons kito sbg urang awak nan jadi sasaran JR?. Saparati biaso, kito 'cakak
banyak' dan 'lego pagai' dulu sacaro perseorangan. Indak ado moderatornyo. '
Sengketa tiada putus' kato Jeff Hadler.
Kok ambo ditanyo, saran ambo: capek dibawo masalahnyo ka 'Cilangkap'-nyo urang
awak nan alah digagas, yaitu FTTS. Di sinan kito duduak sameja mambahas sacaro
batanang langkah apo nan paralu kito ambiak.
Alah ado FTTS tu ? Alun.
Bilo ka dibantuak ? Tasarah ka kito. Capek bisa. Balambek-lambek juo bisa.
Wassalam,
SB, 77, Jkt.