From: rizalma...@yahoo.com
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Mon, 26 Aug 2013 14:59:21
To: Rantaunet<rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Bls: Re: [R@ntau-Net] Masalah super blok lippo

Kabatulan ambo karajo disektor perbankan nan tamasuak bank paliang gadang
dinagari ko. Lah hampia 15 tahun ambo di kredit ritel manangah. Bisnis mall
bisa sukses dan indak mampangaruihi bana ka mall lain kalau size bisnis daerah
tu gadang bantuak Jakarta jo Bekasi krn bisa mambuek mall badasarkan segmen
pasar sasarannyo. Tapi untuak di daerah yg relatif homogen bantuak Padang kan
tajadi kanibalis. Dek karano itu bank ambo karajo scr nasional indak mamasuak
an bisnis mall sbg pasar sasaran karano akan saliang mambunuah, apolai
bahubuangan jo group Lippo yg punyo Matahari dan Hipermart sbg faktor panguaik
mall nyo. Dan iko tajadi dikota2 dilua Jakarta. Sabuik sajo Deli Plaza jo Lucky
Plaza Medan..PIM Palembang dll.

Rizal Marak,  Palembang
Powered by Telkomsel BlackBerry®