Dunsanak Alzaber (antah apolah janih kalaminnyo, antah baralah umuanyo, dan
antah di ma pulo tingganyo; sampai datiak ko ambo indak tahu.=====>mm)
n.a.h. Karano jawaban Sanak alah mulai babaun "ilmiah", tolong bari tahu ka
kami, sbb :

1). Dari ma tulisan Yusrizal di ateh Sanak ambiak? (dari "buku palajaran
resmi" atau dari blog ecek-ecek nan sakambuik buruak adonyo kini di alam
maya?).

2). Di ma namo daerah "kampuang sayo" nan Sanak mukasuik? Di Dimasraya,
Rimbobujang atau di Padangsidempuan?

3). Masalah *sayo* ko ----bagi ambo pribadi--- bisa manjadi carito panjang
dalam "dunia jurnalis minang" nan ambo sukoi, saroman jo "kasus nan lalu"
di RN ko : *saluruah* untuak kato *seluruh* (dalam Bahasa Indonesia) TIDAK
DIKENAL DAN INDAK TABIASO DI RANAH MINANG DIPAKAI. Nan ado dan baku salamo
ko di Minangkabau untuak kato *seluruh* adolah : *kasadonyo*, atau *kasado
alahe*.

Kami tunggu malah jawaban dari Sanak Alzaber (antah apolah janih
kalaminnyo, antah baralah umuanyo, dan antah di ma tingganyo; sampai datiak
ko ambo indak tahu.=====>mm).

*mm****