Rina, Mamanda, Bundo jo Sanak Palanta

Menyenangkan sekali, ternyata Topik PRRI tidak 100 % alah di tutuik di
palanta ko. Sebagai generasi mudo nan haus curito PRRI dari berbagai
perspektif, ambo sanang mambaco segala informasi terkait PRRI dari berbagai
perspektif, termasuk diskusi dengan judul posting RE: [R@ntau-Net] Re: :
Djamaris Chaniago -} masalah PRRI ko. Ambo khawatir kapatang "kesalahan"
ambo memposting satu topik tentang PRRI yang ambo temukan di google yang
kemudian ambo persilahkan urang dapua untuak mengapuih topik itu karena
menimbulkan keresahan, itulah akhir dari topik PRRI di palanta ko. Tapi
ternyata tidak, iko hanyo soal posisi dan bagaimana mengangkat topik iko.
Kini disuduik ambo banyak mencatat dari diskusi-diskusi tentang topik PRRI
ko, tentang bagaimana generasi-generasi beserta posisi dan pengalaman yang
dialami dalam mensikapi PRRI.

Ambo disuduik berharap mamanda sekalian teruslah berdiskusi soal PRRI dan
kalau ado mamanda yang lain membuka topik baru terkait PRRI, ambo akan
senang sekali, kehausan ambo tentang curito sejarah beserta segala
penilaian mamanda tentang peristiwa nan indak mungkin dihapuih dalam lembar
sejarah Minangkabau ko, akan memberikan gambaran ka ambo nan indak
mengalami lansuang ko.

Alhamdulillah, semakin lamak ambo duduak disuduik mambaco uraian dari
mamanda sekalian

Salam

Andiko Sutan Mancayo