Nakan SYafrinal di Semarang,

Namo nakan tu mambuek mamak takana jo sahabat karib ambo nan banamo samo.
Kini liau alah dipangkuan Ilahi Rabbi.

Kini mamak sadang dimuko TV menonton kuliah Subuah "Islam Itu Indah".
Memang Islam indah, indak kasa, indak sangar dan indak manakuikkan. Islam
itu agamo dakwah. Agamo mengajak urang masuak ka agama damaiko. Baa urang
akan tertarik, kalau awak kasa ka urang. Kalau awak ingin dihormati urang
awak harus menghormati urang lain. Panah mamak mambaco hadist, Rasul SAW
malarang awak mancaci agamo urang lain. Beko inyo akan baliak mancaci agamo
awak.

Bayangkan kalau HT tu mambaleh ka Ustads tu: "Dimata agama saya Ustadz juga
kafir". Nah.. kan bisa parang jadinyo.

*
*
*Sukseskan Halal bil Halal dan Peringatan 20 Tahun Rantau Net*
*
Hari/Tanggal: Sabtu, 28 September 2013 Jam: 09:00-15:00
Tempat:
Rumah DAMAI Indonesia
Jl H Saabun No 20 (Mangga Besar)
Jatipadang, Pasar Minggu, Jakarta Selatan 12540
Biaya: Badoncek. YPRN Norek 0221919932 BNI
*

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
17/8/1947, suku Mandahiliang, gala Bagindo
Gasan Gadang Pariaman - Tebingtinggi Deli -
Jakarta - Sterling, Virginia USA