________________________________
 Dari: "hayatunnis...@yahoo.com" <hayatunnis...@yahoo.com>
Kepada: "rantaunet@googlegroups.com" <rantaunet@googlegroups.com>
Cc: "rantaunet@googlegroups.com" <rantaunet@googlegroups.com>
Dikirim: Selasa, 17 September 2013 3:18
Judul: Re: [R@ntau-Net] Salain Urang Nan Indak Bagamo Islam Adolah Urang Kapia
(Al Quran)....!!!!

Add. Dutamardin pupuahlah badebat indak kabasuo doh jalan tangah jo urang2 "nan
hebat" tu. Akhirul kata ambo hanyo mangatokan Agamo kamu untuak kamu dan agamo
aku untukku. Bialah dikecekkan plural, sekuler, kapitalis dsb.nya ambo indak
peduli. Itu adolah hubungan kito sendiri dengan Allh SWT.
Waktu awak basuo dirumah Darul beberapa tahun yang lalu ado pak Saaf bagai awak
lah memutuskan tak bisa badebat soal keyakinan dimikis RN walaupun sampai akhir
zaman. Untuk badebat agamo pai milis Surau. Untuak bacakak muncuang pai ka
milis Minangnet.
Duo garis sejajar indak kan pernah basuo.
Wassalam bil maaf

@Hayatun Nismah Rumzy#

Sanak ambo.