*salam sato ambo saketek kasanak nan ado di di palantako*

*saudari hanifah*
*yo sabana sabana rancak cadangan Wali kota Bengkulu itu, bara banyak Inova
nan akan di sadiokan oleh Pak wali tu hehehehhe*

*inin pulo ambo mangasulkan agak sagenek yo ,di Malaysia sekolah SD ado
dasarnyo ,partamo anak kelas satu sampai kelas enam,baraja sabalah pagi,
sabalah patang nyo baraja sekolah agamo dan baitu pulo sabaliak nyo malam
balaja mangaji, maso wakatu nan sahari tu inyo habih untuak balaja (bak
kato papatah kalau nak meletur batuang bamulo dari rabuang nyo) jadi apa
bilo nyo lah masuak sakola manangah inyo lah ado dasar agamo....*

*tu sagenek imfo dari ambo dari ranah subarang ,*

*HD St Barbanso*
*Kuala Lumpur*