sanak di  Palanta

Tuduhan teroris ini telah banyak mencemarkan umat Islam seluruh dunia kini
hanya tinggal umat Islam akan bersatu yang sebenar nya apa bila umat Islam
Bersatu ini lah yang ditakuti oleh orang yang bukan Islam

hari Isnin Tgl 29 April 14 hari Terakhir lawatan resmi Presiden Amerika
Barak Obama melawat Malaysia selama 3 hari Presiden sepat melawat Mesjid
Negara Malaysia dan bertemu dengan Imam besar mesjid Negara, imam
menyampaikan kepada Presiden Obama supaya berhenti menuduh umat Islam
sebagai teroris dan spekulasi yang tidak benar tentang Umat Islam yang
telah di citra kan oleh pihak yang benci dengan Islam

Wsalam
HD St Baebanso Piliang
Kuala Lumpur