From: 'asmun sjueib' via RantauNet
Sent: Saturday, 10 May 2014 07:10
To: rantaunet@googlegroups.com; M.C. Baridjambek; zuhri...@yahoo.com; ibarsjah.is...@gmail.com; Jamal itb; Mochamad Kurnita
Reply To: rantaunet@googlegroups.com
Subject: Bls: [R@ntau-Net] Tour de Singkarak dan Potensi Wisata

Aww. Palanta n.a.h.
aaa) Wuah tapeik bona pandapeik Ddn. BotPil tsbk. dan oleh karano itulah wak basamo2 "mangarajokannyo" dengan gotong royong dan dengan selalu mendukung usao2 Dunsanak wak nan alah ado.
bbb) Partisipasi dan kepedulian fasilitator nampaknyo iyo masih agak kurang, namun sacaro basamo2 wak dorong saketek2 supayo program jo pitieh untuk sektor dapeik efektif dan efisien dipagunokan dalam maningkatkan kegiatan pariwisata dimakasuik.
ccc) Wak paralu satidak2nyo antaro limo sampai sapuluh usao rang mudo untuk secaro kontinue / taruih manaruih secaro professional mengembangkan usao pariwisata SB dimasing2 kanagarian ditiok2 Kabupaten tsb.
Sekedar pemikiran dan masukan wak basamo.
Wassalam,
Haasma Depok