Tarimo kasih Bung Akmal. Setuju. Pak JK lugas, Megawati kareh. Jokowi
mungkin hanyo bisa mangamek-ngamek sajo. Kebijakan PDIP Jakarta Timur dan
PDIP Jawa Timur mungkin bisa mangganggu nurani pak JK. Baa caro jalan
kaluanyo, antahlah. Eva Kusuma Sumantri alah mangancam JK kalau berani
macam-macam ka Jokowi.
Wassalam,
SB, 77, Jkt.