Buah Nago .... Onde sero bana ... JP buah nago nyo suko nan nama , nan
merah atau nan putih/kuning. Kalau ambo  suko jo nan putih /kuning nan
merah libak salero dek nyo

ANB:

Mak Iqbal n.a.h, menikung saketek diskusi awak ka soal buah Nago. Kebetulan
saat ambo ka Sumbar dua pekan silam, sampek pulo diajak panitia ke Pariaman
dan mancaliek beberapa perkebunan buah Nago. Tapi kecek panitia tu, banyak
kebun buah Nago ko nan tabangkalai dek karano kurang support dari
pemerintah. Apo iyo? Mungkin mak Iqbal atau sanak Andri Masri bisa memberi
pencerahan?

Salam,

ANB

Pada 6 Juni 2014 14.46, 'iqbal rahman' via RantauNet <