salam Pak Iqbal dan Saudaro ANB

Buah Nago jo Pilpres lamak carito dalam RN Ko ,dulu takana ambo pasal buah
Nago ko waktu lawatan Pak Muslim Kasim Bupati Pariaman tahun 2007 K
Selangor Malaysia,jadi waktu itu Bupati sangat bana ingin mananam buah Nago
ko,apo bilo ado lawatan Menteri Besar SELANGOR  ka Sumbar tametrai lah MoU
11 perjanjian nan ditanda tangani oleh dua peminpin Gub Gamawan Fauzi jo
Menteri Besar Dato Sri Khir Toyo tamasuak lah buah nago tu (ambo Ikuik
wakatu itu) mewakili persatuan Minang Malaysia) ,di Selangor buah nyo di
export kalua Nagari salah satu hasil pertanian nan sukses baa ko di Piaman
teerbengkalai ???

Soal Pilpres ambo indak sato jeblos do cuma sato manyokong sajo di malaysia
ado suaro sabanyak 1juta 26000 nan jadi katua katua Partai (DPLN) adiak
adiak sanior ambo

Ambo sato manyokong Pak JK sajo nyeh................. urang sumando kito tu
yo,baliau urang sumando niniak mamak

wasalam
Haswin Darwis Piliang
Kuala Lumpur