Kanda Zulheri n.a.h,

Sahubuangan pemahaman kanda agak berbeda jo Islam mainstream nan kito
pahami, tantu akan banyak bantahan nan paralu diklarisfikasi. Tampak no
ndak ka abih sahari duo hari. Mungkin sabaiaknyo dibuek forum sendiri jo
uda Akmal, kok ado member palanta nan baminat tantu bisa join disitu.

Manuruik ambo pribadi, masalah pemahaman ugamo adolah masalah 'BERPROSES'.
Dari awak aqil baligh sampai liang kubua, awak ndak baranti mencari
kebenaran pemahaman satantang ugamo. Ado nan alah taseok2 ka kian kamari
sarupo kanda Zulheri, ado nan alah baranti se sampai disitu. Intinyo
FINALnyo kutiko angok alah ka sampai dikerongkongan sajo. Katiko itupun
Allah Swt lai pulo maagiah jalan nan namonyo TAUBAT.

Dek karano alah banyak member palanta nan manggalang suaro, agak lebih
terhormat kalau kanda Zulheri se nan maundurkan diri..

wassalam,
Julnardi,37th, Jkt

JG
37th, Jkt