Teknologi sosial media ko, mambuek manusia Indonesia makin kalebuik tunjang
indak berkeruncingan. Banyak nan lupo anak bini, eboh main gadget dan bacaruik2
di media sosial, batangka, debat kusia dari sanjo sampai subuah.  Einstein
benar: suatu taat kenologi akan membuat manusia di bumi ini makin pandir.

Suryadi

Pada Minggu, 12 Oktober 2014 16:44, Abraham Ilyas <abrahamil...@gmail.com>