Aww.
Pengantian namo propinsi SB jadi DIM buliah2 sajo, cuma kan ado kepulauan
Mentawai yang nota bene bukan daerah Minangkabau. Konsekuensinyo dikaluakan
sajo dari DIM, bisa gabung ke Sumut atau Bengkulu. Cuma sabarapo tuah urang
Minang ko untuak marubah tu? Dari dulu wacana taruih dan labiah banyak nan
cuek daripado nan peduli. Kini gubernur IP nio mambaok ka Pusat untuak
tujuan politis supayo bisa dipiliah baliak, istilah dulu "manembak di ateh
kudo" jo wacana ko. Tapi kalau alah tapiliah baliak apo masih konsisten jo
tujuan samulo? Wallahu alam.
Salam

rantaunet@googlegroups.com>:

> Aww.
> Palanta n.a.h. dengan adonyo penjelasan dan permasalahan indak pada pokok
> materi/substansi paralu atau tidaknya dibantuek DIM dan sekaligus
> manggantikan namo Provinsi SB manjadi Provinsi DIM, maka manuruik alue
> pikie tsb. iyolah indak paralu adonyo DIM tsb. apolaie kalau sapakeik pulo
> subananya ABS SBK adolah samato isapan jempol belaka. Kasimpulan ambo dalam
> diskusi ateih langiek salamo ko disitus Rantaunet adolah isapan jempol
> belaka. Dengan demikian, kalau ado pihak2 perorangan/kelompok masyarakat
> [...]

Zorion Anas
(+62)085811292236
zori...@gmail.com, zoriona...@gmail.com