ANB: "Salamek raun-raun basamo keluarga. FAMSYU FI MANAKIBIHA, maka
berjalanlah di segala penjuru bumi. (QS 67: 15)."

Itu ayat tuk nan alah mapan mah..:)

Untuak nan masiah basitungkin mancari penghidupan macam ambo, ayat nan kami
pakai "....FAN TASHIRUU FIL ARDHI, WABTAGHUU MIN FADHLILLAH..."

Wassalam
fitr