Disampiang kontrol dari masyarakat peran pamerintah yang memegang
kedaulatan dan  power untuk managak kan hukum indak buliah dilupokan.

Apolah aratinyo kontrol masyarakat kalo lah bahadok-an jo kebijakan
pamerintah yang tapacik di ulu.. Kalo maharok an kontrol dari masyarakat
sajo tanpa dilindungi payuang hukum dan political will dari pamerintah,
akhirnyo hukum rimbo, vigilante dan militia yang akan berperan.

Kalo ado kemauan politik dan tekad dari pamerintah untuak manyalamatkan
rakyat dan lingkungan hiduiknyo, indak ka sulik bagai doh untuak mancokok
dalang dan operator pembakaran hutan ko. Pamarentah yang punyo badia,
pamarentah yang punyo kuaso untuak mambuek dan managakkan hukum dan
regulasi. Kalo amuah indak ka sulik bagai doh bagi pamerintah untuak
manyalasaikan masalah asok koo.

Kalo maharok-an masyarakat sajo, tanpa ado peran pamerintah iyoo agak susah
karano mereka indak punyo power dan payuang hukum untuak batindak, paliang
bisa hanyo bademo, protes dan  mangarutu di lapau dan medsos.

Apolai dalam kondisi kiniko, masyarakat pun alah tabalah antaro yang lover
dan hater jokowi..makin  mambuek peran masyarakat makin tenggelam dan ado
hanyo saliang basiarak samo sendiri, dan akhirnyo kito kito yang jadi
korban tingga pasrah nanarimo nasib..kabaa juo lai...

BIM pagi ko kambali di tutuik karano asok....indak tau siang nanti mudah
mudahan bisa labiah baiak.

Wss
Sfd.