Ahmad Ridha: "Pak Fitrianto, siapakah yang mewajibkan seorang muslim
meninggalkan suatu wilayah yang dipimpin non-muslim secara mutlak?"

Ambo indak sato maharamkan doh makonyo indak masalah jo gubernur non
muslim. Gubernur NY pasti non muslim...:)
Direktur perusahaan tampek ambo karajo non muslim juo.

Nan ambo tanyo apo pandapek dari nan maharamkan punyo gubernur non muslim?
Ka hijrah inyo atau indak?