AslmWrWb

Lah di rantau, indak buliah manjo doh..:)
Itu gunonyo pai marantau kan?
Baraja mandiri jo baraja paik hiduik.

Ambo dulu 2 tahun terakhir kuliah di rantau urang (1999-2001), jadi loper
koran nan harus lari pagi maanta surek kaba ka rumah2 pelanggan dari jam 4
sampai jam 6 pagi. Dari situ dibayia uang kuliah, sewa asrama jo biaya
hiduik lainnyo.
Dalam kondisi model itu, ambo mangajak kawan2 untuak bisa mandatangkan tim
randai ka nagari urang tu jo biaya swadaya.
Alhamdulillah bisa didatangkan walaupun butuah wakatu.

Iko bukan manyomboang, tapi sekedar babagi pengalaman ka adiak2 di siko.

Untuak Andre nan lai dapek beasiswa, kaluakan pulolah saketek banyak dari
beasiswa tu.
Tasarah lah apo namonyo. Zakat, sedekah, infaq, charity dll.
Kumpuakan kawan2 nan lain, satukan dananya, kirim pulo ka nagari untuak jadi
beasiswa pulo untuak anak2 miskin di siko.
Jadi barakahnyo baranak pinak..:))

Wassalam
fitr tanjuang
lk/33/Albany NY

2008/5/5 andre suchitra <[EMAIL PROTECTED]>:

> Kita sangat mengerti keadaan pemda Sumbar. Bagaimana volume APBD nya
> dibandingkan dengan APBD Riau sehingga hampir sulit untuk mengharapkan
> bantuan PEMDA
> untuk biaya beasiswa dll,( walaupun ada , tapi tidak terlalu besar )
> Oleh karena itu, sebagai mahasiswa yang cinta kampung halaman, seyogyanya
> kita mungkin memakai jalan2 lain seperti membuka usaha di kampung halaman
> jika telah sukses di rantau.
> Peran PEMDA nantinya dalam mempermudah birokrasi, dll.
>

> 2008/5/5 anggun gunawan <[EMAIL PROTECTED]>:

> [...]

http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet.
- Tulis Nama, Umur & Lokasi anda pada setiap posting.
- Hapus footer & bagian tidak perlu, jika melakukan reply.
- Email attachment, DILARANG! Tawarkan kepada yg berminat & kirim melalui jalur
pribadi.
- Posting email besar dari >200KB akan dibanned, sampai yg bersangkutan minta
maaf & menyampaikan komitmen mengikuti peraturan yang berlaku.