Bana Angku Bot, tatimo kasih manjagoan ambo tangah bamimpi. Ruponyo
pangana batulak duo. Dalam kenyataan mamuji alam ambo sungguah-
sungguah pancinto alam, kama pai manikmatinyo dengan sagalo pujian
kapado Ilahi Rabbi. Bahkan dalam topik awal, initial subject, ambo
tulih "Pulau Cubadak nan Indah".

Dibaliak itu dicaliak pulo pangaruah dunia, tabayang pulo sisi lain
nan ditakan ka bawah sadar. Mandangqa lauik nan dalam di Kawasan
Cubadak, tadanga pulo Taluak Bayua lauiknyo dangka indak masuak Kapa
Samaudera, takana pulo Gwadar, Kampuang Nelayan di Baluchistan,
Pakistan, nan kini sadang diolah manjadi Sea Port nan modern di
Lautan Hindaa.

Dari duo polarisasi tu, mimpi jo kenayataan jadi barantuak, lalok
taakuak-akuak, bamimpi maangguaki-angguak.

Mudah-mudahan tajago dari mimpi ko samo mandoa kito Lingkungan Alam
nan Indah di Kawasan dapek tapaliharo dari sagalo
pancemaran "kamoderenan" nan indak taarah.

Salam,
--MakNgah

--- In [EMAIL PROTECTED], Bot S Piliang <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

>     Sementara itu saya bermimpi di Kawasan Cubadak (yang khabarnya
> lautnya dalam) pun dapat dikelola Sea Port yang akan menampung
> produksi Pedalaman Sumatra ini untuk diteruskan ke Teluk Bayur dan
> selanjutnya entah ke mana.
>
> ==> Maaf Mak mungkin nan ciek ko ambo kurang setuju.
>   KAwasan Cubadak adalah harta marina terakhir Sumatera Barat.
Biarlah kawasan ini tetap dalam kedamaian dan kealamiannya. Kalau
perlu, kawasan ini dijadikan kawasan cagar alam, dimana hotel maupun
villa lainny aharus memperhatikan aspek alamiahnya.
>   Kalau perlu kita tanam kembali terumbu karang yang telanjur
hancur disana.
>   Saya sudah berulang kali search di google earth keindahan
kawasan mandeh dan cubadak. Sayang sekali kalau nantinya ada kapal
besar dan dermasa yang lalu lalang dan merusak trumbu karang yang
mulai recovery disana.
>   Teluk bayur sudah memadai, apalagi dengan dibangunnya terowongan
pegambiran-bungus yang akan mempependek rute perjalanan dari Pessel
ke KOta PAdang. Dan jalur lama hanya diperuntukkan untuk kendaraan
pribadi dan angkot kecil.

>   Salam
>   Bot S Piliang
>   Denpasar