Sasudah mangirim postiang sabanta ko, dipareso, tampak pulo postiang
Nyiak Sunguik lah nan ka 70000 dalam Rantaunet Yahoo Group ko.

Lah langkok pulo samo jo Kapalo Tujuah. Kok main Bingo, (main Kim)
iyolah tasorak Nyiak subuik ko.  Hooo... 70000.

Aa  peres no go eh?

Salam,
--Nyiak Sunguik

Ambo tambahkan pulo siko katarangan Angku Andi lah samo tambah-
manambah jo Katarangan Jo Duta untuak Pangatahuan Kito Basamo.

--- In [EMAIL PROTECTED], "hambociek" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Tarimo kasih banyak Jo Duta,
>
> Iko katarangan oral tradition nan paliang baharago untuak kito
> basamo, sumber nan ditarangkan dek putera pemeluk tradisi tu
> sandiri, alun panah ado referensi di tampek lain.
>
> Tadinyo ambo ka mangiro-ngiro apokoh istilah "badoncek" ko
> dengan "budaya kini" dapek kito pakaikan untuak
> mantarjumahkan "Dutch treat". Mungkin dunsanak di Kampuang kurang
> magarati apo mukasuiknyo Dutch treat ko; samo jo "baia surang-
> [...]

SMS
> dari Ayang
> [...]

melalui jalur pribadi
dibanned