Assalamu'alaikum Ww

Cubo hubungi Z St Bandaro Labiah.... konon katonyo baliau pernah maliek nan
pakai arab melayu... namun ado amanah indak bulia di fotokopi.....

Wassalam

Z Chaniago - Palai Rinuak

--
Z Chaniago - Palai Rinuak

Sukseskan Peringatan Enam Dasawarsa SMPN 1 Maninjau Ikut Membangun
Pendidikan di Indonesia (1948 - 2008), 3- 5 Oktober 2008
" Pertama SMPN di Kecamatan di Indonesia "

melalui jalur pribadi
dibanned