Maa Angku Syof sarato Rang Lapau nan Basamo,

Sabalun thread "[EMAIL PROTECTED] Re: FW: Informasi GEMPA 17 SEP 2008 di
SUMBAR" ko, mungkin adidunsanak takalimbun mamparatikan Postiang nan
hati-hati dari Angku Boes dibawah thread "[EMAIL PROTECTED] Re: [Bulk]
[EMAIL PROTECTED] Longsor" nan ambo rakekkan di bawahko.

Bana atau tidak, ingin detail untuak kaparaluan masyarakat, dek
Angku Syof lai di Padang, rancak dihubuangi Budi Priyono nan punyo
nomor-nomor HP dan tel nan tampaknyo bisa dicapai lokal.

Apokoh iko hoax nan indak bakatantuan atau barito sahiah, rancak
ditalausua ka sumbernyo, sia bana nan mulo-mulo mampapalik-palikan
barito ka masyarakat kito nan lah lenyai jo barito tsunami jo gampo
ko.

Babarapo tahun nan lalu ado barito saroman ko, sumbernyo dari
seorang ahli gampo di Australia. Ambo pribadi dapek mahuabuanginyo
dengan email dan talipon sahinggo inyo manjalehkan baliak ka Media
nan bahaso katarangannyo disalahartikan dek Media di Indonesia.

Nah, bana atau tidak, namun kito paralu manayadari kito di Sumatera
Bagian Barat duduak di di ateh daerah geografis nan angek gampo
(ring of fire) nan indak panah tanang sadatiak tido. Samantaro awak
maota-ota di Lapau kini ko, bagian-bagian lempeng bumi di bawah
nagari awak geser-manggeser, piciak-mamiciak, basisn-mambasin,
galak takekeh-kekeh saroman anak mudo-mudo baintaian di Pantai
Padang. Caliaklah peta USGS bara banyaknyo titiak-titiak piciak-
mamiciak tu di daerah geografis kito.

Gampo sering terjadi, gampo gadang sagadang tu mungkin terjadi, tapi
indak ado urang nan tahu bilo kan terjadi. Bagi kito nan religious,
hanyo Allah Subhanahuata'ala nan ka tahu. Namun, kito tantu harus
berhati-hati-waspada manjago diri dan masyarakat setiok wakatu.

Ambo caliak baru-baru ko di surekkaba padang ado peta-peta
pangngungsian kalau-kalau ado tsunami. Tapi tampaknyo peta tu ketek.
Ambo ingin manyarankan, peta tu acok ditabikkan dan dianjurkan
kapado masyarakat untuak mangguntiang peta tu, diparajai dan
disimpan elok-elok, istimewa disimpan dalam laci oto kok bilo tajadi
lah tantu kama ka lari.

Ciek lai, dan iko penting, pendidikan tentang cara-cara
menyelamatkan diri pribadi dan masyarakat jiko tajadi gampo harus
diintensifkan, harus diulang-ulang. Baiak di sikolah, di kantua-
kantua, di musajik, di surau-surau, dijalehkan baa caronyo mahadoki
dengan ketenangan tanpa panik jiko tajadi gampo gadang. Iko harus
diutamakan, seharusnyo labiah dipentiangkan dari "panataran-
panataran" indoktrinasi di maso Orba. Brosur-brosur manganai itu
paralu dibuek dipabanhyak disebarkan gratis. Pamarentah Daerah harus
bertanggung jawab sacaro sistematis tantang pelaksanaan pendidikan
gampo jo tsunami ko. Media harus bertanggung jawab menyebarkan inti-
inti pendidikan bela diri terhadap bencana alam ko.

Dek Angku Syof di Padang Kini salah satu media, barangkali rancak
diketatkan acara ko disarankan ka media lain di Padang dan seluruh
Sumatera Barat. Itu adolah sumbangan nan baharago untuak masyarakat.

Sakitu parmintaan dari ambo nan jauah dari Gampo di Kampuang Awak
tapi juo duduak diateh Gampo Angek di California dimano pandidikan
sarupo itu dilakukan sacaro intensif dan sistematis.

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif
www.usindo.net/hambo

--- In [EMAIL PROTECTED], Syofiardi BachyulJb <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Apakah ada di antara sanak RantauNet yang menonton acara di CNN
tersebut?
> Saya membaca postingan Indonesia dari Drs. Ir. Anton A. Nangoy,
MBA (pengurus Asosiasi Televisi Siaran Indonesia, (ATVSI) yang
menulis begini: "Baru saja diberitakan oleh TV CNN pada tanggal 17
September 2008 tentang Datangnya Gempa Dahsyat yang lebih atau
sekitar 9 SR disekitar Sumatra Barat."
> Salam,
> Syof (38+)

[EMAIL PROTECTED] Re: [Bulk] [EMAIL PROTECTED] Longsor

dek Da Sjamsir lah mangaluakan barito,
ambo baranian lo malewakan kaba barikuik
nan ambo andokan babarapo ari ko, antah
iko 'hoax', tapi rancak awak waspadai juo.

wassalam
boes

====

"Informasi GEMPA 17 SEP 2008..."
(Drs. Ir. Anton A. Nangoy, MBA)

Indonesia Menunggu Datangnya Gempa Dahsyat Lebih Dari 9 SR

Baru saja diberitakan oleh TV CNN pada tanggal 17 SEP 2008 tentang
Datangnya Gempa Dahsyat yang lebih atau sekitar 9 SR disekitar
Sumatera Barat. CNN melakukan peninjauan khusus bersama pemburu
Gempa dari California Technology Institute. Pemburu gempa ini
adalah geolog dari CalTech yang meneliti semua gempa2 yang muncul di
Indonesia terutama yang terakhir ini yang katanya mengakibatkan
kerak bumi melipat sehingga menimbulkan gempa sekitar 7 SR lebih
baru2 ini.

Akibat dari kerak bumi yang melipat sehingga overlap satu dengan
lainnya yang terjadi diwilayah sekitar SumBar, akan memaksa efek
balik seperti pegas, karena lipatan ini akan berusaha mengembalikan
atau meratakan kerak bumi yang melipat ini seperti ibaratnya pegas
yang
apabila kita tekuk akan menimbulkan kekuatan yang arahnya
sebaliknya dari arah tenaga yang menekuknya untuk kembali ke bentuk
semula.

Reaksi balik pegas akan terjadi terhadap kerak bumi yang melipat
akibat gempa baru2 ini yang besarnya sekitar 7 SR itu, namun reaksi
balik pegas ini akan berakibat gempa yang besarnya lebih dari 7 SR
yang diperkirakan sebesar 9 SR atau lebih. Menurut ahli geologi
pemburu gempa ini, gempa yang ditunggu itu akan muncul dalam
waktu dekat. Tidak ada yang bisa dilakukan selain mengumumkannya
kepada masyarakat luas diwilayah SumBar untuk ber-jaga2 datangnya
gempa ini yang kemungkinan akan disertai Tsunami. Persiapan mental
dibutuhkan masyarakat agar dengan persiapan yang baik maka datangnya
gempa tidak akan menimbulkan kepanikan sehingga jatuh korban yang
jauh
lebih besar. Kapan tepatnya kedatangan gempa dahsyat ini, sang
pemburu
gempa sendiri tidak bisa memastikan. Namun sang pemburu gempa ini
menyatakan akan tetap mengejar gempa dahsyat ini untuk menyaksikannya
sendiri bersama masyarakat. Kalo benar gempa dahsyat ini benar
akan muncul, maka gempa ini adalah yang terbesar sepanjang sejarah
bumi ini, karena gempa yang terjadi dalam dongeng Sodom dan
Gomorah saja hanya berkisar kurang dari 8 SR.

Dengan pemberitahuan ini sang pemburu gempa mengharapkan agar berita
ini disebar-luaskan sementara katanya pemerintah justru menutupi
berita ini untuk mencegah kepanikan. Padahal menurut pemburu gempa
ini, berita ini justru harus disebar-luaskan sehingga masyarakat bisa
mengadakan persiapan yang tidak akan menimbulkan kepanikan.

Semoga rekan2 di Indonesia bisa menyebar luaskan berita ini
sehingga persiapan2 yang diperlukan bisa dilakukan sesuai dengan
petunjuk2 para ahli2 gempa dunia.

Budi Priyono
Community Relations Department-PGAD
PT Indocement Tunggal Prakarsa Tbk.
Wisma Indocement, level 13
Jl. Jenderal Sudirman Kav.70-71, Jakarta 12910
Telp : (+62 21) 2512121 Ext 3319, HP: 08121052844
Fax : (+62 21) 5701693
[EMAIL PROTECTED]
http://www.indocement.co.id

melalui jalur pribadi