From: Riri Chaidir <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: [EMAIL PROTECTED] Re: "xxxxxxxxx telah mengirim Permintaan Menjadi
Teman hi5 kepadamu"
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Monday, September 22, 2008, 5:48 PM

Waalaikumsalam,pak Saaf.

Mungkin ndak otomatis kerjaan komputer, tapi kalau awak marespon undangan model
itu memang default nyo akan mengirim ke seluruh alamat nan ado di address book.
Tapi kalau lai hati2, sabananyo bisa sajo dipiliah sia sajo nan ka dikirimi
undangan.

Kalau ambo, biasonyo ambo mengabaikan kalau itu bukan dari grup komunikasi nan
memang ambo tertarik (mis YM atau Friendster), ambo ambaikan sajo.. Atau
kadang2 ambo tanyo ka nan mangirim undangan, apakah inyo mengirim sacaro indak
disangajo.

Wassalam

Riri