From: hambociek <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: [EMAIL PROTECTED] "xxxxxxxxx telah mengirim Permintaan Menjadi Teman
hi5 kepadamu"
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Tuesday, September 23, 2008, 12:20 AM

Memang, ambo indak panah mambaleh "undangan-undangan" saroman itu.
Ambo ignore sajo.

Tiok hari ambo tapaso maapuih email-email sampah walaupun sabalunnyo
nan lah banyak ambo masuakkan ka "spam" Apo lai sajak saminggu ko,
ratusan, kini lah labiah 1500 nan masuak ka file spam.

Salam,
--Nyiak Sunguik

--- In [EMAIL PROTECTED], "Dr.Saafroedin BAHAR"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Waalaikumsalam w.w. juo Sanak Nofend,
> Memang salamo ko ambo diamkan sajo, karano agak aneh taraso dek
ambo. Ambo akan mulai mancubo pakai 'Outlook', agak langkok fiturnyo
nampak dek ambo.

> Wassalam,
> Saafroedin Bahar
> (L, masuk 72 th, Jakarta)
> Alternate e-mail address: [EMAIL PROTECTED];
> [EMAIL PROTECTED]

Menjadi Teman hi5 kepadamu"
> To: RantauNet@googlegroups.com
> Date: Monday, September 22, 2008, 5:17 PM
>
> Waalaikum Pak Syaf.
>
> Iko adolah tulisan sistem yang sudah terpogram pada sirus
pertemanan tersebut pak Syaf, jadi ndak usah ditanggapi, diabaikan
saja, kecuali kalau memang ingin pulo ado di situs pertemanan
tersebut, sama halnya seperti friendster, facebook, myspace dll
sebagainya.

> Kadang dek sanak kito salah klik, gak sadar kalau nan dklik
mengirimkan undangan ke semua list email yang ada di email sanak
kito itu, saran ambo kok kito ingin menerima email dalam ikut
bermilis, sarancaknyo pakai Outlook saja, toh email fratisan
sekarang, udah banyak juo nan pakai atau bisa fasilitas pop3 kan.