From: hanifah daman <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: [EMAIL PROTECTED] Re: INTISARI AJARAN MORAL ABS SBK
To: "[EMAIL PROTECTED]" <[EMAIL PROTECTED]>
Cc: "RantauNet@googlegroups.com" <RantauNet@googlegroups.com>
Date: Sunday, September 28, 2008, 7:53 PM

Bapak Saaf, Wah ada orang AGAM yang tersinggung nih, karena merasa tidak
karengkang he he he. Bukan bendera Agam yang mdmbuat bapak karengkang tapi GALA
MARAJO LELO nan mangkuah. Nah siapa bilang nama atau GALA tidak berpengaruh ??.
Terbayang kira2 ota para datuk tentang bapak yang sangat kagum pd PITARUAH ayah
yang sebenarnya pernah di tulis oleh bapak suheimi secara bersambung beberapa
waktu yanglalu. Nah ketauan bapak tidak membacanya ???. Bapak, hanifah minta
maaf yang se besar2nya atas semua kesalahan baik sengaja maupun tidak sengaja.
Selamat hari raya idul fitri, wassalam. Hanifah

Dr.Saafroedin BAHAR wrote:
> Waalaikumsalam w.w. Angku Azmi Dt Bagindo,
>  Tarimo kasih ambo ucapkan ka bakeh Angku nan alah manaruihkan salam ambo
ka Angku Yus Dt Parapatiah Guguak.
>  Tantang soal 'beragam-agam', jan lupo ambo ado darah Agam juo
dari nasab  fihak Ayah ambo, suku Koto, asa baliau dari Galuang.[Mungkin
'karengkang' ambo asanya dari darah Agam nan babandera sirah tu,
ditambah pulo jo darah pasisia Piaman, he he].
abu kasim <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>  From: azmi abu kasim azmi abu kasim
<[EMAIL PROTECTED]> Subject: [EMAIL PROTECTED] INTISARI AJARAN
MORAL ABS SBK To: RantauNet@googlegroups.com Date: Sunday, September 28, 2008,
5:26 PM
>  Assalamualaikum w.w. Angku Saafroedin Bahar St.Majo Lelo sarato dunsanak
Sapalanta nan ambo hormati Kebetulalan setelah mamaco poting angku tentang
ptaruah Ayah, ambo manelepon angku Yus Dt.Parpatiah Guguak kami mambicarokan
tentang pertemuan Agam Minggu depan di Maninajau. Sekaligus ambo sampaikan
tanggapan angku tentang petuaruah ayah karya beliau. Beliau maucapkan terimo
kasih ateh perhatin dan tanggapan angku Wasalam, Azmi Dt.Bagindo --- Pada Ming,
28/9/08, Dr.Saafroedin BAHAR <[EMAIL PROTECTED]> menulis:
>  Dari: Dr.Saafroedin BAHAR <[EMAIL PROTECTED]> Topik: [EMAIL PROTECTED]
Re: Minta tolong untuk Pitaruah Ayah --> INTISARI AJARAN MORAL ABS SBK
Kepada: RantauNet@googlegroups.com Cc: [EMAIL PROTECTED] Tanggal: Minggu, 28
September, 2008, 1:42 PM
>  Waalaikumsalam w.w. Pak Abraham jo sanak sa palanta,
>  Ambo alah mambaco pasan nan sampai kini baru 20 halaman tu. Masyaallah,
bukan main indah pasannyo dan sabana dalam makna nan dikanduangnyo. Mungkin
indak bakalabiahan kalau ambo katokan bahaso 'Pitaruah Ayah' nan
dikarang dek Angku Yus Dt Parpatiah tu adolah intisari ajaran moral ABS SBK..
>  Langsuang takana dek ambo anak cucu ambo. Ambo indak ragu untuak
manyampaikannyo sabagai pasan ambo ka anak cucu ambo. Tolong dicetak ukuran buku
saku, dalam duo bahaso, bahaso Minang jo bahaso Indonesia. Agiah ilustrasi jo
karikatur, supayo mudah difahami. Ambo pasan agak 100 (saratuih) buah, untuak
ambo bagi-bagikan.
>  Tolong sampaikan salam hormat ambo untuak Angku Yus Dt Parapatiah.
Wassalam, Saafroedin Bahar
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>  From: Abraham Ilyas <[EMAIL PROTECTED]> Subject: [EMAIL PROTECTED]
Minta tolong untuk Pitaruah Ayah To: rantaunet@googlegroups.com Cc:
[EMAIL PROTECTED] Date: Sunday, September 28, 2008, 11:32 AM
>  Dunsanak di palanta nan ambo hormati,
>  Assalamulaikum ww.
>
>  Dalam kesempatan iko ambo mengucapkan Selamat Hari Raya Idulfitri, minal
aidin wal faizin.
>  Mungkin ado tulisan ambo dalam palanta iko nan manyingguang Dunsanak,
minta dimaafkan.

>  Selain dari pado itu, untuk melengkapi bekal yang akan kita wariskan
kepada generasi muda Minang Kabau ambo ingin menampilkan “Pitaruah Ayah” di
dunia maya di dalam terjemahan bahasa Indonesia serta bahasa asing lainnya.

>  Untuk versi bahasa Indonesia ambo telah mendapat ijin dari penulisnya
yaitu Angku Yus Dt. Parpatiah, dan karena masih dalam proses editing maka ambo
host kan sementara (20 halaman dari 43 halaman) di:
>  http://www.geocities.com/abrahamilyas
>
>  Apabila ada saran-saran untuk editing/pengaturan halaman mako dengan
senang hati ambo tarimo, dan akan dipertimbangkan.

>  Juga kalau ado Dunsanak nan memiliki pengetahuan ilmu pertanian
dimintakan tolong bahaso latinnyo: beringin, bio-bio, kiambang, pakis, tibarau,
enau, bambu, benalu, sekalian juo kalau ado gambar dari tanaman tsb. untuk
melengkapi file.

>  Untuk bahasa Jepang telah ada yang bersedia secara sukarela membantu
menerjemahkan, mudah-mudahan niat ybst. cepat terealisasi.. Ambo juo
mengharapkan bantuan Dunsanak lainnya untuak mengalih bahasakannya ke dalam
bahasa asing lainnya.

>  Meskipun terjemahan tersebut tidak tepat betul, akan tetapi esensi
pesan-pesan yang disampaikan bisa diketahui pula oleh bangsa asing.

melalui jalur pribadi
dibanned