Pak Saaf,

Mungkin  iko "trend", pak. Bukan hanya di politik, tapi di area lain pun
gaya model iko terjadi.

Salah satu contoh, ambo takana jo kasus video mesum siswa SMU (?) di
kampuang awak bbrp waktu yll. Begitu beredar, respon partamo dari para bos
adalah: "bukan, itu tidak benar". Tapi karano carito ko makin meluas, si
siwa disuruah mengundurkan diri ...

Jadi, mungkin itu salah satu gaya managemen untuak menyelesaikan masalah (he
he, tapi ambo ndak tau pulo do, apokah gaya bantuak iko ado di text book
atau indak)

Riri
L 46 Bekasi

melalui jalur pribadi