AslmWrWb

Rasonyo iyo indah adoh masuak anak yatim dalam 8 mustahik zakat nan
disabuikkan dek alQur'an.

Soalnyo, kalau abak jo mandehnyo rang kayo gadang sahinggo katiko jadi yatim
inyo dapek waris milyaran, baa pulo ka di agiah zakat?..:)
Malah barabuik urang ka jadi urang tuo angkeknyo.
Dan hak waris ko tatap dapek walaupun masiah bayi merah.

Tapi dek biasonyo di kampuang kito nan yatim ko banyak nan miskin jo fakir,
di sinan makonyo dapek zakat,
bukan samato2 dek yatimnyo.

Namun selain zakat nan ketat aturannyo, kan masiah adoh sadakah, infak,
wakaf, hibah, wasiat dan lain2 nan bisa pulo dipakai untuak menyantuni anak
yatim ko...

Wallahu'alam

Wassalam
fitr tanjuang
bin M Rasyid Ismed Jambak bin M. Said Banjarmasin
lk/33/Albany NY

2008/9/29 zul amry piliang <[EMAIL PROTECTED]>

> Assalamualaikum wr.wb :
>
> dalam beberapa pengajian Kultum di Masjid Ashryah Nagari Saok Laweh
> beberapa Tuan Guru pernah menyampaikan bahwa Anak Yatim tak berhak
> menerima zakat , karena anak yatim tidak termasuk dalam para penerima
> zakat ( muzakki ) yang disebutkan dalam surat Albaqarah . Penyantunan
> anak yatim adalah tanggung jawab semua umat Islam , pemberian zakat
> dan khususnya zakat fitrah kepada anak yatim adalah suatu kekeliruan
> menurut beliau .Saya bukanlah orang yang ahli dalam masalah agama ,
> [...]

melalui jalur pribadi
dibanned