Ananda Suryadi,
Ado buku buya Taushiyah DR. Mohamad Natsir,
alun juo di cetak sampai kini,
buya indak bakepeang, ka sia ka bamintak,
manangadahkan tangan indak dek buya doh,
di dalam buku tu jaleh sa jaleh jaleh hee
baa mangko tajadi juo pamurtadan.
Kok buya alah mati isuak,
ananda ambiek ka rumah,
cetak kan buku tu dih.

Wassalam
BuyaHMA

--
Allahumma inna nas-aluka ridhaa-ka wa al-jannah, wa na'uudzu bika min
sakhati-ka wa an-naar

melalui jalur pribadi
dibanned