From: RantauNet@googlegroups.com [mailto:[EMAIL PROTECTED] On
Behalf Of hanifah daman
Sent: 17 Oktober 2008 22:21
To: RantauNet@googlegroups.com
Subject: [EMAIL PROTECTED] Re: Suryadi, Pengelana dari Pariaman

Assalammualaikum Wr Wb sanak Suryadi di balando

Begitu pun di UI.(94-98). Hidup di Jakarta dari honor sebagai asisten dosen
tentu sulit dibayangkan. Di tahun terakhirnya di UI , ia menerima Rp
70.000-an sebulan. Ini pun jauh lebih baik mengingat pada tahun awal ia
mendapat honor Rp 35.000 sebulan.

Sanak Suryadi, uni kiro uni tamasuak mahasiswa nan mularaik wakatu sekolah
atau kuliah ... astaghfirullah ... Kayo uni kiro no.

Tahun 1996, sewa kamar ukuran 2 x 3 m2 di jalan kober no 1 Rp.
100.00,-sabulan.
uni lupo harago sakali makan, nan jaleh untuak sarapan pagi uni balanjo di
warteg dakek rumah atau sabalun stasiun, sapiriang nasi pakai talua matosapi
dan sayur. sakali-sakali makan bubua ayam. Makan siang  jo nasi goreng atau
soto nasi di Balsem. Makan malam di hari kuliah di sadiokan. Cuman parangai
kami anak-anak kos, minum buliah buek surang nan katuju, kadang sato pulo
kami mambuek susu jatah dosen atau karyawan kali. Kalau ado kawan nan indak
datang, nasi kotak jatah kawan babaok pulang untuak sarapan pagi he he he.
Di akhir pakan, uni bae karumah kakak uni di kali deres, bia irit dan capek
sampai, kami manumpang pulo jo oto kawan sampai grogol, sudah dun basambuang
jo bis kota. Tibo di rumah kakak uni, taragak makan jo masakan sandiri, uni
bae mamasak di rumah kakak uni dun. Anak-anak jo apakno batinggakan di
bengkulu. Kalau alah di tampek kakak uni, mereka nan manalepon dari
bengkulu. Tahun 97 uni pindah ka salemba .... di salemba uni tapaso labiah
ba irit-irit lagi, sewa kamar Rp.150.000,- sabulan, samantaro kawan-kawan sa
kelas sabagian besar bakarajo di tampek nan gajino gadang. Taraso kalau awak
PNS.

Lasuah pulo mambaco parjuangan hiduik saroman parjuangan sanak, pak
zulkahar, pak saaf dan pak suheimi. Banyak pelajaran nan dapek di ambiak.
Paliang indak, nan maraso susah salamo iko, jadi malu dan takana bana untuak
basyukur ka Allah SWT atas limpahan rahmatNya selama ini. Selamat berjuang
karena perjuangan belum selesai dan tetap optimis, semoga sukses. Amin.

Wass

Hanifah Damanhuri