Alaikumsalam dinda Hifni dan sanak kasadoalahe,

Waktu manulih "ikua" nan tapikia di ambo adolah samacam
ikua jawi nan panjang bajelo. Kalaulah ado arti lain mohon maaf ambo indak
tahu.
Maklum lamo tajamua dirantau jadi masih banyak istilah nan kaliru.

Maoh Lahia Bathin

Ajoduta/61/usa

melalui jalur pribadi
dibanned