Ass.Wr.Wb. Ibuk Ephi Lintau.

Ibuk Ephi Lintau, banyak (>50%) batuanyo, nan Ibuk kecekkan.
Nan Putiah. koq itam , kuriak ataupun apo sadono.
Indak dima dima Buk, di dunia ko, sabalun bapiliah banyak janji2 muluak2,
angin surugo. Saroman caroto cinto picisan Buk,:" Dikaullah Bulan, dikaulah
Bintang, kalua-lah
sagalo macam cumbu rayu dsb, dsb."
Tapi koq lah salasai bapiliah. onde mandeeeeeeeeee, mahengoang sin indak amuah
nyo do.
Ibuk caliaklah dinagari ma, nan ado janji, ditapeki (dipungkiri ?)
Nan agak murni di Parancih (bukan daun Sinkong/Casavas) tapi juo indak beres,
dek jatuah bangun sajo.

Arati demokrasi sajo bisa salah mangarati manusiako, satau ambo, maknanyo
kiro2 nan banyak mamarintah, tapi nan saketek indak taimpik.

Ibuk caliek sen lah Singapura (bkn Singapuar salah tuli), tapi MAJU buk,
walaupun bantuaknyo lain.
MULTI CULTI (bkn multi ethnic). Urang tun maju dek banyak pitihnyo (itu sajo??
Itupun pitih siapo??).
Buk caliak lah Spanyol leh Era Franco, labiah elok, indak ado Bom, Rang Gaek2,
Nak Gadih buliah jalan2 kama2 dan pukua bara sajo.
Tapi kiniko, ibuk caliak lah........, amai2 peotpun dikaca/dirosok
urang.(Kopeknyo Buk, bagarah saketek)

Ibuk caliak pulo Irak, sadang diaja USA baDEMOKRASIE, ala AMERIKA
(caliak di bagian UTAH urang MORMON, dipabinyinyo cucunyo, legal).
Apolai ka jalan2 didaerah tartantu.
Ado kawan ambo bacarito lucu, kalau ka Amerika itu, di Airportnyo ado kaporo
nan batulihan CITIZEN or non CITIZEN, Baliau lalu maliweki CITIZEN.
Tantu berang panjago itu, tapi jawabnyo tanang sajo:"Loji-den ROLEX asli
PASARBARU bukan CITIZEN Tanah Abang".

Caliaklah baa leh demo2 angkatan 70an sisuak (pomeonyo MAKE LOVE NOT WAR), nan
marusak itu banyak malahan urang angkatan itu, caliaklah contohnyo Blair,
Busch, Schroeder dsb.

Regulasi, iyo bueksein lah taruih regula itu, tapi indak dipaki do.

Wassalam,
Muljadi, German

------- Original-Nachricht --------

melalui jalur pribadi