Sanak Mantari

Satuju ambo. Manaruihkan tentang ide pemberian gala untuak Mr. Obama ko.

Kalau buliah, jan cuma surang tu sajo, ambo usulkan jo WIlliam Gates Pandeka
Komputer, Warren Edward Buffet Palimo Pasa Saham, Lewis Hamilton Maharajo
Supir nan Kancang.

Salamako kan baru urang2 hebat (*atau urang nan awak sangko hebat*) domestik
baru nan awak angkek sebagai dunsanak, jadi ide go international ko sangaik
ambo dukuang.

Masalah koih epektipnes (kalau di buku tatulih cost effectiveness) beko lo
dietong. Nan jaleh dunsanak awak urang hebat2.

He he

Riri
Bekasi, L 46

melalui jalur pribadi