Da Dave dan Da Cien

Kalau begitu, mungkin Makan Bajamba versi Sawahlunto ini memang beda dengan
yang uda2 sabuik kan, dan yang ambo danga dari nenek ambo dulu.

Mungkin memang beda "dari sono" nya, atau memang yang di Sawahlunto itu
Modified Bajamba Lunch ...

Di luar masalah apakah itu tepat secara adat atau tidak (he he, ambo ndak
mangarati soal ko do), saya sangat mengapresiasi acara di Sawahlunto itu,
bisa mengumpulkan belasan ribu orang, itu sangat2 tidak mudah.

Riri
Bekasi, L 46

2008/12/3 Erwin Moechtar <[EMAIL PROTECTED]>

> Sato lo ambo stek, dikampuang ambo kalau makan bajamba ko yo saroman
> nan di katokan Pak Dave St. Lembang Alam ko.
> Jadi laki-2 bapisah jo padusi ..mamakai piriang gadang .. ciek piriang
> ado 5 urang nan makan nyo ... ado tata tertib caro makan nyo .., jadi
> indak sumbarang makan sajo ...
> Tampek nasi tabuek dari sumpik (kampia) dan samba/ikan biaso nyo di
> atak an di tangah piriang gadang tu ...
> Mungkin tulisan Pak Dave di http://www.cimbuak.net/content/view/731/7/
> bisa mendeskripsikan baa caro makan ba jamba ko ...
> Mungkin lain kampuang lain lo adat nyo ...
> [...]

UNTUK DIPERHATIKAN, melanggar akan dimoderasi atau dibanned:
- Email attachment DILARANG! Tawarkan disini & kirim melalui jalur pribadi
- DILARANG posting email besar dari 200KB.
- Hapus footer & seluruh bagian tidak perlu dalam melakukan reply