Sanak JePe (*bilo lah awak ka ba imel2 an jo JuPe*)

Link tu ambo dapek dari milis keretapi. He he, anggota memang kebanyakan
"tukang kareta", ndak takaja di ambo ilmu mereka do.

Tentang mancaliak peresmian Mak ITam, rencana ambo alun berubah. Tapi kuli2
bantuak awak ko bisa sajo tibo2 dapaek perintah lain, sehingga acok rencana
pribadi jadi batal, he he).

Tapi kami (da Nofrins, Hadi, da Rainal, dll) tadi malam alah bafoto2 lo
(bukan peresminan lho, he he) jo Mak Itam tu waktu trailer nan mandukuang
baliau tu pacah ban di Pancoran.

He he, ado jo "hikmah"nyo trailer tu pacah ban, jadi banyak oto nan tapaso
jalan lambek2 - otomatis jadi memandang Mak Itam. Mungkin tadi malam sadang
ado acara boz-boz, jadi nan banyak oto banomor ketek, tamasuak B 2, 1-00,
dan beberapa B XX

Riri