From: hambociek <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: Re: Balasan: [EMAIL PROTECTED] KETUPAT BENGKULU
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Monday, December 8, 2008, 4:56 PM

Ado duo takok-takok-uwok MakNgah:
1. Mungkin dalam Bahaso Bangkahulu "katupek" ko aratinyo tinju.
Kito paralau mintak verifikasi ka Urang Bangkahulu sandiri.
2. Mungkin Katupek Bangkahulu ko kareh-kareh dan gadangnyo
mungkin sagadang tinju.

Kalau mancaliak Caronyo Rangkayo Hanifah Mambuek Katupek tu
tampaknyo agak sarik:
>   Pernah kucoba membuat ketupat sendiri
>   Entah beras yang salah
>   Entah cara merebus yang salah
>   Ketupatnya tidak bisa dimakan
>   Sejak itu aku tidak mau membikin ketupat

sahinggo urang awam manghasilkan katupek nan kareh
>   Di lemparkan ke kepala orang
>   Kalau kena orang itu bisa pingsan.

Karano takok-1 mamaralukan verifikasi, mudah-mudahan bana,
samantaro tu kito anggap sajo takok-2 nan ka mungkin.
Arati ka-2 ko dapek diverifikasi KUBI Badudu-Zain:
ketupat bangkahulu; ki[asan], tinju (krn ketupat di Bengkahulu
selalu keras spt tinju;
mendapat ketupat bangkahulu, kena pukul dengan tinju.
Kamus Umum Bahasa Indonesia, Prof. Dr. J.S. Badudu dan Prof. Sutan
Mohaammad Zain, Pustaka Sinar Harapan, Jakarta 1996.

Salamat Hari Rayo mancubo Katupek Bangkahulu ... :)

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif

--- In [EMAIL PROTECTED], Lies Suryadi <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Nan tapikia dek ambo: baa caritonyo mako KATUPEK BENGKULU ko
asosiatif jo bogem mentah alias tinju barapek...