From: hafis <putra_vitoph...@yahoo.com>
Subject: [...@ntau-net] Re: KOTA KENANGAN
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Wednesday, December 24, 2008, 2:05 PM

partamo salam kenal ambo ciek dulu buk
ambo hafis (27m-pyk)

ndeh.....io rancak bait demi bait kato2 ibuk ko e....
buek an lo ciek nan model tu untuak kampuang halaman ambo buk....
kota payakumbuh / kota batiah....kota ratapan ibu......
nan ndak bisa ambo lupokan walau sampai kapan pun.....
dek sayang dan cintanyo ambo ka payokumbuah tu
indak ado taniaik untuak maninggakannyo walaupun sedetik pun....
tolong buek an lo ciek yo buk.....he...he....

wassalam

Hafis
27+m/pyk-pdg