Da Riri

kalau masalah "jiplakan" humor ko..memang bantuak itu nan beredar Da

humor tu yo anonymous atau tanpa nama pengarangnyo..capek beredar dari muluik
ka muluik

apolai sajak beredar Humor ala Rusia tahun 80 an..mako diadopsi atau
dicangkokan ka negara awak

sasuai jo kondisi social, politik nan tajadi, umumnyo jalan carito samo tapi
pelakunyo babeda

pokoknyo puta ka puta disinan sajo..apolai kok lah manyangkuik penguasa yang
Tiran dan Diktator

kok capek ban amah urang mambuek humor nan samo ..sarup ko misalnyo pasti lah
uda baco dan tahu iko jiplakan juo

Ado Penguasa yang tiran dan Diktator jo kroni2nyo nan kayo..tapi rakyaknyo
melarat dan sangsaro

jadi bakuliliang2 urang2 ko naik pesawat memantau dari ateh baa kondisi
rakyatnyo

kecek pemimpin nan Diktator  Tiran dan korup ko : Onde miskin2 sangsaro ruponyo
rakyaik kito mah dek malihek

dari ateh udaro..banyak rumah kumuah, daerah miskin, lalu dari ateh pesawat
inyo campak kan pitih sartuih ribu

sekedar manyumbang ala kadarnyo

Lalu Menteri A nan sepesawat  agiah pandapek ka Pemimpin ko : Pak ancak lah
uang 50.000 dua halai kito campakan kabawah

kan bisa duo urang dapek rakyaik nan miskin ko

Menteri B manyarankan lo : Sarancaknyo pitih 20,000 Pak jadi 5 urang nandapek

Menteri C indak kalah lo : Rancaknyo piti 10 Ribu Pak..10 urang nan dapek

Anak Pemimpin ndak namuah kalah lo : Kok bantuak itu ide kalian ka Bapak ambo
pitih 5.000 nan paliang mantap mah

                                                                  20 urang
rakyat nan miskin  nan bisa awak Bantu. untuak pambali bareh makannyo sahari ko

jadi debat ka bedabat juo urang ko diateh pesawat pitih bara ka dicampakan ka
bawah untuak manolong rakyat ko bia ndak melarat jo msikin

Kebetulan ado anak Pramuka dari keluarga miskin nan naik pesawat ko diajak
dictator , menteri, anak2 dan kroninyo

Pramuka : Baa kok pemimpin ko sajo kito campakan dari pesawat, salasai mah
masalah kemiskinan dan penderitaan rakyat banyak nan dibawah

Ambo raso Da Riri pasti pernah mambaco nan diateh, nah iko ko tingga
dicangkokan sajo namo2 pelakunyo ka Pemimpin Negara

yang Diktator, Tiran dan Korupsi sekalian jo namo Kroni-kroninyo

Ado ciek lain an mungkin pernah Uda tahu juo  plagiat juo nan dicangkokan ka
Negara awak

masih naik pesawat..pemimpin nan dictator, Tiran dan Korup ko

Barampek urang sajo inyo naik bakuliliang-kuliang memantau situasi yaitu

Pemimpin, Pilot, Pendeta, Anak Pramuka

Sampai diateh cuaca buruak pesawat oleng..nampaknyo ndak bisa dikendalikan lai
dek Pilot

Pilot mangecek..Pak pesawat ko ka jatuah lai awak kito punyo waktu 15 minik
untuak menyelamatkan diri tajun ka bawah jo Payuang

tapi sayang ...Payuang parasut tigo buah tabaok dipesawat ko Pak..

Sang Diktator indak bapikia panjang lansuang di ambiaknyo paying parasut inyo
sandang tajunnyo sambia mangecek

"Waden yo harus tajun dulu, waden paralu salamik dulu..waden pamimpin
Rakyat..paralu maurus rakyat" terserah kalian lah barundiang

sia nan ka mamakai Payuang parasut nan tingga duo dipesawat"

Tajun pemimpin ko

Lalu Pendeta mangecek

Anak ku dan Pilot kalian masih muda dan punya masa depan untuk menjadi pemimpin
yang Baik dan Adil buat rakyat

Biarlah saya mengalah..saya sudah tua..hidup saya sekarang saya persembahkan
buat Tuhan..pakai lah dua paying yang tersisa tersebut untuk menyelamatkan diri
ke Bumi dengan segera

Tapi anak Pramuka ko lansuang manyemba kecek Pendeta ko

Bapak Pendeta jangan risau dan bersedih kita masih mempunyai tiga payung
parasut yang masih utuh, yang dibawa terjun Sang Diktator tadi adalah ranselku
yang diambilnya disamping tempat duduk ku

nah iko Da Ririjalan carito samo tingga pelakunyo sajo dicangkok sajo

Itu sajo Da..selamat berakhir pekan

Wass-Jepe