From: Lies Suryadi <niadil...@yahoo.co.id>
Subject: Balasan: [...@ntau-net] Re: Penghargaan Universitas Indonesia untuk
Taufiq Ismail dan Taufik Abdullah
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Saturday, January 31, 2009, 4:20 PM

Sanak Jepe,
Baa kok ndak Unand nan maagiah? Unand malah maagiah SBY gala Dr HC. Maha gala
Dr. hc ko di Unand gee?

Salam,
Syd

Jupardi <jupa...@anugrah-mgt.biz> wrote:

He..he..he...jeli juo Mak Ngah memperhatikan..kok lebih detailnyo Mak Ngah
masih hal yang samo ciek TaufiQ (pakai Q), cieklah TaufiK (Pakai K), nah
seharusnyo lebih dulu Taufik Abdulah...tapi baa kecek Mak Ngah SEKEDAR
KURIOSITI DALAM URUTAN NAMA ...SAJO,...selamat buat dua orang awak yang dapat
gelar ini terutamo Pak Taufik Ismail nan acok ambo baco puisinyo.

Lebih dari sekedar urutan sia nan dulu disabuik, tapi urang baduo ko tarutamo
Taufik Ismail yang nota bene bukan orang sastra latar belakang pendidikannya
tapi memberikan warna bagi kesusasteraan Indonesia.

Wass-Jepe