Ass.Wr.Wb.Pak JePe.
Iyo, bana santiang keloh Pak JePe iko, ambo batanyo elok2 mintak sipaik.
Pak JePe kelokan sen ka menu akhia pakan iko.

tapi adao juo batuanyo tanyo P'JePe, memang dinginnnn bana, biruang es Grizzly,
alun dingin tibo lah disantuangnyo makan banyak njek  malawan winter.
Bak kato Alm.Inyiak ambo, kito baduo iko, sa-bana "ba-pusa2 kaparuik".
Alun  hari Sattu, ataupun alun abih Sinayan, lah menu akhia pakan nan katibo
tabayang dimato.

Jumaaik malam, pepes ikan Viktoria Barsch:
Ambo takok sen, asanyo dari tabek laweh Viktoria di Afrika, agaknyo masih
species Mujair nan malutok anak2nyo dimuncuangnyo. Koq Pak JePe lah mande anak2
ikan itu tantu lah talulua sen kasadonyo. Punah abih katurunan Mujair, dek
lamak bana rasonyo (bagarah saketek P'JePe)
Baliak ka Viktoria Barsch pangaka carito;
Tapi nan jaleh bana tantu Bapak Doktor Irsyal Rusad, dek baliau nan Veteriner,
Doktor Hewan, bukan Doktor Binatang bahaso Minangnyo doo P'JePe(maoh Pak Dotor
Irsyal Rusad, bagarah saketek Pak)
Filet pepes Viktoria Barsch tilanjang, aratinyo, indak babungkuih jo aluminium
folio, doo. Daun Pisang..... indak ado diparak siko do, adonyo di kadai, 300
km, haragonyo usah tanyo P'JePe, bisa2 maha tungkuih pado isinyo.
Filet, ko aratinyo, ikan indak batulang P'JePe. Dek tulangnyo lah disiangi
labiah dulu, nyak sigap malapia/manyantuang gulai tu.
Tapi diMedan sisuak, ikan indak batulang itu "ciik"(=feacal)nan  maapuang
maalia diSungai Deli, aratinyo.
Ondeh mande, lah kama2 pulo pidato koa.
Filet Viktoria Barsch , balatakan sen di loyang oven, bumbu asam padeh,
bagilimangan sen, nan lah diblender sabalunnyo.
Rasonyo kiro2 mandakeki asam padeh lambok, tantu iyo satireh rasonyo, dek
biasonyo urang di Asia  nan maniru, kini diEropa nan mamplagiat pepes asam
padeh tilanjang, indak babaju daun pisang.

Sayuanyo tomaik ras Italy, tanam Bulando, matah dipotong ketek2, Jo samba lado
belacan Medan.

Hari Sattu;
Goreang Udang Afrika kulik mipih, komplett jo kapalonyo.
Sayuanyo, tumih sawi cino + tahu + toge + taruang lila, broccoli,  di-karek2
gadangnyo sadang elok, bumbunyo biaso sen katumba, marica, garam saangin, daun
limau, jahe, aia limau baracik, sarai, kaldunyo kuali bakeh panggoreangan Udang
cako barecyling sajo,salasai.....

Bisuak hari Akaik, mande anak2 ka-mambuek, 3 macam  variasi kantang, ala Junani
jo Turki. Jano-nyo, kantang gadang baabuih jo kulik2nyo. Sasudah masak,
dikuliki dibagi tigo onggok.

Nan duo onggok, batumbuak(co mambuek getuk, baso medan, tapi Getuk kan dari
kapelo cassavas)Dalatakan didalam 2 cetakan porselen 4-pasagi.
Cetakan partamu: diateh kantang,dilapih ateh dagiang jawi nan bacancang haluih,
dilampin salanjuik tomaik italy nan diblender, diratokan, co malepoh, Diatehnyo
di bumbui merica.
Cetakan kaduo: diatek kantang abuih nan lah batumbuak cako, batabuakan kiju
domba masin, sataba 0,5 cm, diatehnyo diparut kayu manih jo buah palo (muskat
nut).
Onggok ka-3, kantang bairih sataba 3~4 mm, balatakan diloyang,diagiah minyak
Oliv (zaitun? iko Pak JePe jebolan IPB nan tau baso minang jo Indonesianyo),
Diatehnyo batabuakan daun bawang bairih haluih jo bumbu2 campuran Parancih
(Provençal herbs = Kräuter de Provence, campura Thymian, Rosmarin, Lorbeer,
Bohnenkraut atau Majoran, ambo nan tau namo garesehpeseh-nyo, P'JePe nan
manamoinyo di bahaso Indonesia/Minangnyo).
Katigo macam kantang cako, masuakan ka oven, panggak sampai angek/masak.

Sakitu sen lah dulu P'JePe, bilo2 nyo kopi Kirk Douglas, nyo ambo tagiah.
Baa pulo menu akhia pakan P'Jepe?

Wassalam,
Muljadi, German

Pak JePe, garah mande anak2 ambo tantang banso awakko co iko bunyinyoa:
"Urang awak-ko, karajo indak bakaringek, tapi makan bapaluah"

-------- Original-Nachricht --------

--
Psssst! Schon vom neuen GMX MultiMessenger gehört? Der kann`s mit allen:
http://www.gmx.net/de/go/multimessenger01