From: Dr.Saafroedin BAHAR <saaf10...@yahoo.com>
Subject: [...@ntau-net] Re: Tan Malaka, kenapa tidak di Minangkabau saja---->
LAI TAKANA MAKAM M YAMIN DI TALAWI ?
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Tuesday, February 3, 2009, 8:28 PM

Assalamualaikum w.w. Sanak Sofiardi BachhulJB dan Muljadi Ali Basjah sarato
para sanak sa palanta,

Tarimo kasih ateh tanggapan Sanak baduo. Ambo kutipkan baliak panutuik komentar
ambo dalam e-mail ambo tadahulu tantang gagasan mambawo pulang tulang belulang
Tan Malaka :

"Tapi kok kareh juo hati nak mamakamkan baliau di Ranah, tantu buliah-buliah
sajo. Hanyo sacaro pribadi ambo maraso sayang, karano indak ka taraso
rehabilitasi martabat baliau sacaro simbolik dalam kehidupan kebangsaan dan
kenegaraan."

Aratinyo tasarah ka ahli waris, silakan lanjuik. Pandapek ambo kan bisa sajo
salah.

[PS. Kalau gagasan saroman tu nan ka kito pakai basamo, ado nan paralu kito
karajokan supayo konsisten: mamulangkan belulang Tuanku Imam Bonjol nan kini
dimakamkan di Lotak, Manado, ka Pasaman. Atau makam Dr Mohammad Hatta dari
Tanah Kusir, Jakarta ka Bukit Tinggi. Baa gak ati ?]

Wassalam,
Saafroedin Bahar
(L, masuk 72 th, Jakarta; Tanjuang, Soetan Madjolelo)
Alternate e-mail address: saaf10...@gmail.com;
saafroedin.ba...@rantaunet.org