Ass.Wr.Wb. Bapak Zul Tan sarato ummaik RN di Palanta yth!

Sanang hati ambo mandapek gamba2 dan komentar dari Bapak Zul Tan.
Ado papatah rang Juruman nan di Ingirihnyo kiro coiko bunyinyo a :
 "A picture is worth a thousand words"

Wassalam,
Muljadi,German
-------- Original-Nachricht --------

--
Jetzt 1 Monat kostenlos! GMX FreeDSL - Telefonanschluss + DSL
für nur 17,95 Euro/mtl.!* http://dsl.gmx.de/?ac=OM.AD.PD003K11308T4569a