From: Ronal Chandra <ronal_chan...@yahoo.com>

Date: Sun, 1 Mar 2009 23:27:33
To: <RantauNet@googlegroups.com>
Subject: Re: Bls: [...@ntau-net] Re: Calon Legislative Butuh Miliaran Rupiah.

Da Jepe, Riri, Da Tasril dan Da Rainal,.

Koq diambo nan budi bana tu nan alun basobok ha ha. Titip salam ciek ke liau
mah, katokan da riri menanti ha ha ha.

Da Tasril, batua kecek da rainal, koq modal alah baliek untung nan dikoja lai
ha ha.

Da Rainal, apo beda Pamonek jo Pelotiah ?

pai raun ciek lu.

Salam hormat ka seluruh kakanda, ambo pamit off dahulu. Hari ko karajo ambo
mambaleh email urang sajo dan lapeh taragak jo palanta mah. Ambo sedang di duri
mengawani urang rumah, jadi wakatu santai mode On kini.

Baraja Main Bowling dulu baa gak ti,

Salam Hormat
Ronal Chandra Rajo Bungsu.